شیشه هوشمند در بازسازی خانه
نوشته شده توسط : admin

با پیشرفت تکنولوژی و بازسازی خانه و هوشمند سازی آن تجهیزات داخل ساختمان نیز به حالت هوشمند تبدیل شد و با یک کلیک می توانید در کمترین زمان و بدون اتلاف هیچ انرژی ای به نتیجه دلخواهتان برسید. شیشه هوشمند در بازسازی خانه می تواند بسیار پر کاربرد باشد و در یک سری هزینه ها صرفه جویی کند. شیشه هوشمند در بازسازی خانه شیشه هایی هستند که شما می توانید در دو حالت مات یا شفاف از آن ها استفاده کنید در واقع ماده ی پوشش شیشه در دو حالت مات یا شفاف از آن ها استفاده کنید. شیشه ای که با اعمال ولتاژ برق شفاف می شود و در صورت عدم تأمین برق در حالت مات باقی می ماند. در بازسازی خانه استفاده از این نوع شیشه هوشمند با این ساختار می تواند دو خاصیت مختلفی که از شیشه هوشمند انتظار می رود را به طور یک جا به شما ارائه دهد که اولی انتقال  نور و دومی محافظت از حریم خصوصی شما است و این امر فقط با یک اعمال ولتاژ ساده صورت می گیرد. بعد از بازسازی خانه و اعمال این پنجره ها شما هر وقت که می خواهید می توانید میزان شفافیت شیشه هوشمند را با یک دکمه تغییر دهید.

 

یکی دیگر از  خصوصیات این شیشه هوشمند در بازسازی خانه این است که شما می توانید شیشه هوشمند موجود خودتان را به هر شکلی که هست چه به صورت مسطح و چه به صورت منحنی هوشمند سازی کنید. به این شکل که ماده ای که از مواد کریستالی مایع تشکیل شده را بر روی شیشه هوشمند خود می چسبانید و دیگر نیازی به تعویض شیشه های قدیمی نیست اما به این نکته باید حتما توجه داشته باشید که تولید و نصب این نوع شیشه هوشمند به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و می تواند گفت که نصب این نوع شیشه هوشمند کار هر کسی نیست.در حالی که شما ولتاژ برق را خاموش نکنید لایه کریستال مایع نور را عبور نمی دهد و هنگامی که میدان الکتریکی یا همان ولتاژ برق را اعمال کنید بلور های مایع در شیشه هوشمند هدایت می شوند و انتقال نور مجددا صورت می گیرد.

 

در بازسازی خانه شیشه هوشمند با اعمال ولتاژ و یا با استفاده از یک ماشه مکانیکی هر زمان که اراده بکنیم شفافیت شیشه را می توانیم عوض کنیم و از حالت شفاف به مات و برعکس تغییر دهیم و این امر ویژگی شیشه هوشمند است. با اعمال ولتاژ اعمال شده بر روی شیشه هوشمند ،طول موج خاصی مسدود می شود و اجازه می دهد تا اندازه خاصی از نور عبور کند و این امر باعث شفاف یا کدر شدن شیشه هوشمند می شود.

 

این شیشه هوشمند تا نود و نه درصد از ورود امواج (اشعه یا نور فرابنفش) به داخل محیط جلوگیری می کند و این امر باعث محو شدن بسیاری از مشکلات ناشی از برخورد با این اشعه می شود. بسیاری از این شیشه ها ویژگی های کم مصرف الکترونیکی را نیز به شما ارائه می دهد. شما هر وقت اراده کنید می توانید حالت این شیشه هوشمند را به راحتی عوض کنید و در هر زمان که بخواهید می توانید  از حالت شفاف در بیاورید و هر وقت که بخواهید مثلا در میانه روز که آفتاب نفوذ بیشتری دارد برای کمتر کردن شدت نور به حالت کدر شیشه را در بیاورید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

شیشه هوشمند در بازسازی خانه





:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: